Taktyka zwiększania współczynnika klikalności - SpamBox.PL

Taktyka zwiększania współczynnika klikalności - SpamBox.PL
Opublikowany : 22 Oct 2022

Taktyka zwiększania współczynnika klikalności - SpamBox.PL

14 wspaniałych taktyk na zwiększenie współczynnika klikalności Twojego maila

Istnieje wiele różnych sposobów, które można zwiększyć współczynnik klikalności wiadomości e-mail; oto kilka najlepszych taktyk.

Czy kiedykolwiek stworzyłeś niesamowitą kampanię e-mailową tylko po to, aby stwierdzić, że Twoje wskaźniki klikalności nie są tak wysokie, jak myślałeś, że będą?

To się zdarza, ale jest to zdecydowanie coś, co można łatwo poprawić za pomocą kilku sprytnych, ale prostych taktyk.Włącz jeden call-to-action. O ile dobrze jest wyświetlać wezwanie do działania więcej niż raz, najlepiej jest trzymać się tylko jednego typu akcji. Aby uniknąć zamieszania, poproś swoich odbiorców o wykonanie tylko jednej akcji w każdym mailu.

 

1. Przejdź do sedna.

Wciąż jest miejsce na dłuższe emaile, ale kiedy próbujesz skłonić odbiorcę do konwersji, najlepiej jest zachować krótką kopię e-maila, jeśli chcesz, aby była skuteczna. Jeśli chcesz, aby użytkownik kliknął na Twoją stronę internetową, prześlij mu dodatkowe informacje.

2. Segmentuj listę.

Im bardziej trafiony jest email, tym większe prawdopodobieństwo, że odbiorca go otworzy. Użytkownicy nie chcą czytać treści, które nie przynoszą im żadnych korzyści. Segmentując swoją listę możesz sprawić, że Twoje emaile będą jak najbardziej trafne.

3. Nadaj wiadmośći trochę osobowości.

Kiedy opracowujesz swoją kopię e-maila, dodaj do niej odrobinę osobowości swojej marki, aby uczynić ją bardziej konwersacyjną i angażującą.

4. Upewnij się, że Twoje emaile są responsywne.

Duży procent użytkowników online codziennie korzysta z poczty elektronicznej za pomocą urządzeń mobilnych, a liczba ta będzie tylko rosła, więc w twoim najlepszym interesie jest upewnienie się, że twoje e-maile są przyjazne dla urządzeń mobilnych.

5. Timing jest wszystkim.

Kiedy perspektywa lub klient byliby najbardziej zainteresowani kliknięciem w link w Twoim mailu? Czy mają czas i czy są w odpowiednim nastroju? Przetestuj swoje wyczucie czasu, aby zwiększyć ilość kliknięć.

6. Wykorzystaj ich strach przed przegapieniem.

Ludzie nienawidzą przegapić tak rzucić trochę pilności w e-mailu, aby zwiększyć swoje kliknięcia.

Daj im możliwość dzielenia się. Włączenie przycisków udostępniania społecznościowego w swoich e-mailach nie tylko potencjalnie zwiększy liczbę kliknięć, ale także zasięg. Podczas gdy jeden odbiorca może nie być zainteresowany konkretną ofertą, może znać kogoś, kto będzie.

7. Personalizuj swoje wiadomości.

Personalizacja wykracza poza zwracanie się do kogoś po imieniu. Możesz również zacząć wspominać o wcześniejszych pobraniach, zakupach i treściach, które ostatnio czytali, aby uczynić swój email bardziej odpowiednim.

8. Wysyłaj ponownie nieotwarte emaile.

Nie powinieneś nigdy ponownie wysyłać emaili z twardym odbiciem, ale jeśli email zwrócił tylko miękkie odbicie, wyślij go ponownie w późniejszym czasie, aby nie stracić żadnych potencjalnych kliknięć.

9. Nie czyń swojego projektu zbyt skomplikowanym. Ten punkt łączy się z utrzymaniem prostej kopii emaila. Zachowaj równie prosty design, aby nie przytłoczyć swoich odbiorców.

10. Usuń elementy rozpraszające uwagę.

Jeśli chcesz, aby odbiorcy skupili się na Twoim call-to-action, nie umieszczaj menu w nagłówku ani żadnych reklam. Jeśli wysyłasz regularny newsletter, reklamy mogą być używane, ale ogranicz je do minimum.

11. Zautomatyzuj się.

Automatyczne kampanie emailowe są bardzo trafne. Odbiorca właśnie wykonał określoną czynność, więc kampania automatyczna wyśle mu odpowiednią wiadomość dokładnie we właściwym czasie.

12. Używaj wezwań do działania opartych na akcji.

Zamiast używać zwykłych CTA typu Click Here lub Read More, spraw, aby były one bardziej oparte na działaniu. Użyj słów takich jak Grab, Watch, Shop czy Start.

13. Przetestuj swoją częstotliwość.

Sprawdź, jak często wysyłasz maile do swoich klientów i czy wysyłanie maili częściej lub trochę rzadziej zmienia Twoje współczynniki klikalności.

14. Dowód społeczny działa cuda.

Próbujesz sprzedać konkretny produkt? Dołącz kilka referencji jako dowód społeczny, aby zwiększyć liczbę kliknięć.